Ułatwienia dostępu

Innowacja pedagogiczna „Emocja”

 


Miło nam poinformować, że w roku szkolnym 2020/2021 uczniowie klasy III c będą realizować Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Emocja”, mający na celu wsparcie rozwoju społecznego i emocjonalnego dzieci.

M.Bęben

Rozpoczęcie roku szkolnego

We wtorkowy poranek 1 września odbyło się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego. Nie było ono podobne do poprzednich, bowiem ze względu na pandemię należało zachować wszelkie środki ostrożności. Dlatego apele odbyły się tylko dla klas I oraz IV, gdzie przedstawiono dzieciom nowych wychowawców. Reszta klas spotkała się z wychowawcami, gdzie przekazano im plan lekcji i wszystkie ważne informacje. Niestety wakacje się skończyły i od jutra ostro ruszamy do pracy.

>> zobacz zdjęcia kl. I – III <<

>> zobacz zdjęcia kl. IV <<

Zasady działalności oddziałów przedszkolnych od 1 września 2020 r.

Drodzy Rodzice Przedszkolaków!

Prosimy o zapoznanie się z procedurami, wytycznymi i zasadami obowiązującymi w oddziałach przedszkolnych zamieszczonymi w zakładce przedszkola. 

1 września dziecko przynosi do przedszkola tylko kapcie. Dzieci 3 i 4 letnie (z Oddziału I i II) również worek z piżamką i ew. majteczki na przebranie. Prosimy przygotować dzieci na to,  że pożegnanie z rodzicem będzie odbywać się w miejscu wejścia do przedszkola (rodzice nie wchodzą do środka). Pani pomoże rozebrać się dziecku w szatni i zaprowadzi dziecko do sali. Wszelkie bieżące informacje od wychowawców otrzymywać będą Państwo przez e-dziennik.

Rodziców,  którzy nie złożyli „Informacji  o zasadach pobierania opłat miesięcznych” prosimy o ich odebranie, wypełnienie i złożenie obu egzemplarzy w sekretariacie szkoły.

Przedszkole jest czynne w stałych godzinach od 6:30 – 16:30. Listy grupowe dzieci umieszczone są przy wejściu. Informację można uzyskać również pod numerem telefonu: 67 212 33 78.

Płatność za obiady

Dyrektor szkoły informuje, że ze względu na sytuację epidemiczną wpłat za obiady należy dokonywać wyłącznie drogą elektroniczną na konto bankowe

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 18

64-920 PIŁA

NR KONTA SZKOŁY:

46102038440000180201392224

Stawka żywieniowa jednego obiadu abonamentowego wynosi 4,50. 
Płatność za obiady we wrześniu wynosi 94,50 zł.
(21 dni x 4,50 zł)

Wpłat należy dokonywać w dniach od 1 do 6 września 2020.

W tytule przelewu powinno znaleźć się  imię i nazwisko dziecka, klasa oraz miesiąc, którego dotyczy wpłata.

NP. JAN KOWALSKI, KLASA II a, OBIADY WRZESIEŃ 2020

Prosimy o przestrzeganie podanych terminów i wpłatę dokładnych kwot. 

Rozpoczęcie roku szkolnego

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021

Ze względu na Covid 19  z uczniem klasy pierwszej wchodzi na apel tylko 1 osoba dorosła.

W spotkaniach klasowych II-VIII uczestniczą tylko uczniowie
Obowiązuje strój galowy

 

KLASY I-III – al. Niepodległości 18

  1a  –   9.00-9.20    Apel   Hala    –     9.25-10.15   sala 21     spotk. z wych: L. Kozera

_______________________________________________________________________________________________________________________

  1b  –   9.00-9.20    Apel   Hala    –     9.25-10.15   sala 24    spotk. z wych: D. Dobrowolska

_______________________________________________________________________________________________________________________

  1c  –   9.00-9.20    Apel   Hala    –     9.25-10.15   sala 31    spotk. z wych: A. Andrzejewska

_______________________________________________________________________________________________________________________

2a  –      10.00-11.00        spotkanie z wychowawcą           sala  23       M. Sadowska

_______________________________________________________________________________________________________________________
2b  –      10.00-11.00         spotkanie z wychowawcą          sala 22          M. Prus

_______________________________________________________________________________________________________________________
2c   –     10.00-11.00         spotkanie z wychowawcą          sala 33      A. Skrypak-Schiller

_______________________________________________________________________________________________________________________
3a  –      10.30-11.30         spotkanie z wychowawcą          sala 34         M. Woźniak

_______________________________________________________________________________________________________________________
3b  –       10.30-11.30        spotkanie z wychowawcą          sala 40      B. Kuklinska

_______________________________________________________________________________________________________________________
3c  –      10.30-11.30        spotkanie z wychowawcą           sala 32       M. Bęben

_______________________________________________________________________________________________________________________

Po apelu rodzice uczniów klas pierwszych zostają w hali na spotkanie organizacyjne
z wicedyrektor Elżbietą Puchalską

 

 

KLASY IV – VIII – Budynek Kujawska 18

 

4a   –    10.00     Apel   sala gimnastyczna  +    spotk. z wychow.:  M. Witkowska      sala 3

_______________________________________________________________________________________________________________________
4b   –    10.00    Apel   sala gimnastyczna  +    spotk. z wychow.:  H. Sekuterska-Nowak    sala 2

_______________________________________________________________________________________________________________________
4c   –    10.00     Apel   sala gimnastyczna  +    spotk. z wychow.:  M. Szczuka-Flis     sala 14

_______________________________________________________________________________________________________________________
5a   –    9.00                spotkanie z wychowawcą                    sala 28      M. Zięcik

_______________________________________________________________________________________________________________________

5b   –    9.00                spotkanie z wychowawcą                sala 32      T. Bogdanowicz

_______________________________________________________________________________________________________________________
6a   –    9.00               spotkanie z wychowawcą                 sala 29       A. Winkler

_______________________________________________________________________________________________________________________
6b   –    9.00               spotkanie z wychowawcą                 sala 16        M. Trębacki

_______________________________________________________________________________________________________________________
6c   –    9.30               spotkanie z wychowawcą                 sala 31    M. Turek

_______________________________________________________________________________________________________________________
6d   –    9.30              spotkanie z wychowawcą                  sala 24      J. Górski

_______________________________________________________________________________________________________________________
7a    –    9.30              spotkanie z wychowawcą                 sala 17     I. Kusiorska

_______________________________________________________________________________________________________________________
7b    –    9.30               spotkanie z wychowawcą                sala 1    A. Domańska

_______________________________________________________________________________________________________________________
7c    –    9.30               spotkanie z wychowawcą                sala 27      K. Skiba

_______________________________________________________________________________________________________________________
7d   –    10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 16      S. Woś-Kamińska

_______________________________________________________________________________________________________________________
8a  –     10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 15     D. Giełczyk

_______________________________________________________________________________________________________________________
8b  –     10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 32    M. Łożyński

_______________________________________________________________________________________________________________________   
8c  –     10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 30    A. Wesołowska

Kolejna wyprawa przyrodnicza

Witajcie. Po raz kolejny przesyłam zdjęcia z wyprawy przyrodniczej do lasu, którą odbyłem 1 sierpnia 2020r. Tym razem to wyprawa do Rezerwatu przyrody nad jeziorem Bytyń Wielki.

Zapraszam do galerii: >> tutaj <<

                                                                                          PMT

Informacja dla rodziców klas I

ROK  SZKOLNY 2020/2021

Informacja dla Rodziców klas pierwszych:

  1. Szkoła zapewnia podręczniki i ćwiczenia dla wszystkich uczniów klas pierwszych do obowiązkowych przedmiotów.
  2. Religia jest przedmiotem dodatkowym, zakupu dokonują Rodzice. 
  3. Konieczne przybory:

– zeszyt 16-kartkowy w wąską linię i w kratkę,

– zeszyt 32-kartkowy w kratkę,

– 2 teczki A-4  na gumkę,

– piórnik: 2 ołówki, gumka, linijka, długopis, temperówka z pojemnikiem, – klej, kredki ołówkowe, nożyczki,  farby plakatowe 12 kolorów, pędzel
  gruby i cienki,

– plastelina, ryza papieru ksero A-4,

– krepa w różnych kolorach.

  1. Strój gimnastyczny:

– biała koszulka,

– czerwone spodenki,

– białe skarpetki,

– tenisówki z jasną podeszwą wiązane lub na rzepy – jeśli dziecko nie potrafi wiązać sznurówek.

  1. Strój  galowy:

– dziewczynka: biała bluzka i czarna, granatowa lub grafitowa prosta (bez wzorów) spódnica/sukienka,

– chłopiec: biała koszula i czarne, granatowe lub grafitowe spodnie/garnitur.

 

  1. Listy uczniów z podziałem na klasy zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń przy sekretariacie szkoły 18 sierpnia po godzinie 10.
  2. Ze względu na Covid 19 nie planujemy spotkania z Rodzicami przed rozpoczęciem roku szkolnego.

 

Dalsze informacje związane z rozpoczęciem roku szkolnego będziemy zamieszczać również na stronie internetowej szkoły

Podsumowanie projektu „Liga czytelnicza”

Koniec roku szkolnego to czas podsumowań. Przypominamy, że klasa 6 a w czasie pandemii realizowała ogólnopolski projekt czytelniczy na platformie eTwinning. W ramach projektu uczniowie pisali lub nagrywali  recenzje swoich ulubionych książek, przygotowywali prezentacje oraz tworzyli własne ilustracje. Efektów działań jest wiele: to wspólny blog czytelniczy oraz kolaż z bookselfie. Aby zapoznać się ze szczegółami zapraszamy na stronę: 
 
 
I. Bartol
 
Przewijanie do góry