Dzień Dziecka w SP5 upłynął po raz drugi pod znakiem kreatywności i przedsiębiorczości. Czytaj dalej „Dzień Dziecka – Dzień Biznesu”
5 b trzyma formę
Projekt „Trzymaj formę” realizowany w klasie 5 b dobiega końca. Uczniowie odbyli zajęcia w szkolnej warsztatowi kulinarnej, przygotowując potrawy w myśl zasady główne danie z warzywami, deser z owocami. Czytaj dalej „5 b trzyma formę”
Majowy finał „Aktywnych przerw”
Majowy bieg finałowy był podsumowaniem comiesięcznych zmagań uczniów w ramach akcji „Aktywne przerwy”. Czytaj dalej „Majowy finał „Aktywnych przerw””
Słów wirowanie
Pod koniec maja odbyła się II edycja projektu logopedycznego „Słów wirowanie” skierowana do uczniów klas I uczeszczających na zajęcia logopedyczne. Zadaniem dzieci była wymowa wyrazu widniejącego na koszulce, przegłoskowanie go i wskazanie, czy dany wyraz posiada głoskę umieszczoną na pralce. Głównym celem były ćwiczenia rowijające słuch fonematyczny.
Agnieszka Sagan-Moszyńska
Mistrz Małego Katechizmu
Uczniowie klas III zakończyli zmagania w zakresie nauki prawd wiary z „Małego Katechizmu”. Czytaj dalej „Mistrz Małego Katechizmu”
Szkolny Dzień Języków Obcych
Spotkanie z żołnierzem
29 maja dzieci ze świetlicy gościły Panią Darię Kafkę, żołnierza piechoty Wojsk Obrony Terytorialnych, która przybliżyła świetliczakom zawód żołnierza. Czytaj dalej „Spotkanie z żołnierzem”
Pierwszaki i świetliczaki u strażaków
Dnia 28 maja 2025 roku, uczniowie klasy I c i parę dzieci ze świetlicy wraz z nauczycielami panią Moniką Bęben i panią Iwoną Kownacką wybrali się na wycieczkę do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile. Czytaj dalej „Pierwszaki i świetliczaki u strażaków”
Gra terenowa „Tropiciele skarbu”
W ramach zajęć logopedyczno-psychologicznych dzieci wzięły udział w grze terenowej „Tropiciele skarbu”. Czytaj dalej „Gra terenowa „Tropiciele skarbu””
Kreatywna Matematyka w I c
W roku szkolnym 2024/2025 klasa I c aktywnie uczestniczyła w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Kreatywna matematyka”, którego głównym celem było innowacyjne i pomysłowe podejście do edukacji matematycznej. Czytaj dalej „Kreatywna Matematyka w I c”