Płatność za obiady

Dyrektor szkoły informuje, że ze względu na sytuację epidemiczną wpłat za obiady należy dokonywać wyłącznie drogą elektroniczną na konto bankowe

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 18

64-920 PIŁA

NR KONTA SZKOŁY:

46102038440000180201392224

Stawka żywieniowa jednego obiadu abonamentowego wynosi 4,50. 
Płatność za obiady we wrześniu wynosi 94,50 zł.
(21 dni x 4,50 zł)

Wpłat należy dokonywać w dniach od 1 do 6 września 2020.

W tytule przelewu powinno znaleźć się  imię i nazwisko dziecka, klasa oraz miesiąc, którego dotyczy wpłata.

NP. JAN KOWALSKI, KLASA II a, OBIADY WRZESIEŃ 2020

Prosimy o przestrzeganie podanych terminów i wpłatę dokładnych kwot. 

Rozpoczęcie roku szkolnego

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021

Ze względu na Covid 19  z uczniem klasy pierwszej wchodzi na apel tylko 1 osoba dorosła.

W spotkaniach klasowych II-VIII uczestniczą tylko uczniowie
Obowiązuje strój galowy

 

KLASY I-III – al. Niepodległości 18

  1a  –   9.00-9.20    Apel   Hala    –     9.25-10.15   sala 21     spotk. z wych: L. Kozera

_______________________________________________________________________________________________________________________

  1b  –   9.00-9.20    Apel   Hala    –     9.25-10.15   sala 24    spotk. z wych: D. Dobrowolska

_______________________________________________________________________________________________________________________

  1c  –   9.00-9.20    Apel   Hala    –     9.25-10.15   sala 31    spotk. z wych: A. Andrzejewska

_______________________________________________________________________________________________________________________

2a  –      10.00-11.00        spotkanie z wychowawcą           sala  23       M. Sadowska

_______________________________________________________________________________________________________________________
2b  –      10.00-11.00         spotkanie z wychowawcą          sala 22          M. Prus

_______________________________________________________________________________________________________________________
2c   –     10.00-11.00         spotkanie z wychowawcą          sala 33      A. Skrypak-Schiller

_______________________________________________________________________________________________________________________
3a  –      10.30-11.30         spotkanie z wychowawcą          sala 34         M. Woźniak

_______________________________________________________________________________________________________________________
3b  –       10.30-11.30        spotkanie z wychowawcą          sala 40      B. Kuklinska

_______________________________________________________________________________________________________________________
3c  –      10.30-11.30        spotkanie z wychowawcą           sala 32       M. Bęben

_______________________________________________________________________________________________________________________

Po apelu rodzice uczniów klas pierwszych zostają w hali na spotkanie organizacyjne
z wicedyrektor Elżbietą Puchalską

 

 

KLASY IV – VIII – Budynek Kujawska 18

 

4a   –    10.00     Apel   sala gimnastyczna  +    spotk. z wychow.:  M. Witkowska      sala 3

_______________________________________________________________________________________________________________________
4b   –    10.00    Apel   sala gimnastyczna  +    spotk. z wychow.:  H. Sekuterska-Nowak    sala 2

_______________________________________________________________________________________________________________________
4c   –    10.00     Apel   sala gimnastyczna  +    spotk. z wychow.:  M. Szczuka-Flis     sala 14

_______________________________________________________________________________________________________________________
5a   –    9.00                spotkanie z wychowawcą                    sala 28      M. Zięcik

_______________________________________________________________________________________________________________________

5b   –    9.00                spotkanie z wychowawcą                sala 32      T. Bogdanowicz

_______________________________________________________________________________________________________________________
6a   –    9.00               spotkanie z wychowawcą                 sala 29       A. Winkler

_______________________________________________________________________________________________________________________
6b   –    9.00               spotkanie z wychowawcą                 sala 16        M. Trębacki

_______________________________________________________________________________________________________________________
6c   –    9.30               spotkanie z wychowawcą                 sala 31    M. Turek

_______________________________________________________________________________________________________________________
6d   –    9.30              spotkanie z wychowawcą                  sala 24      J. Górski

_______________________________________________________________________________________________________________________
7a    –    9.30              spotkanie z wychowawcą                 sala 17     I. Kusiorska

_______________________________________________________________________________________________________________________
7b    –    9.30               spotkanie z wychowawcą                sala 1    A. Domańska

_______________________________________________________________________________________________________________________
7c    –    9.30               spotkanie z wychowawcą                sala 27      K. Skiba

_______________________________________________________________________________________________________________________
7d   –    10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 16      S. Woś-Kamińska

_______________________________________________________________________________________________________________________
8a  –     10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 15     D. Giełczyk

_______________________________________________________________________________________________________________________
8b  –     10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 32    M. Łożyński

_______________________________________________________________________________________________________________________   
8c  –     10.00             spotkanie z wychowawcą                sala 30    A. Wesołowska

Kolejna wyprawa przyrodnicza

Witajcie. Po raz kolejny przesyłam zdjęcia z wyprawy przyrodniczej do lasu, którą odbyłem 1 sierpnia 2020r. Tym razem to wyprawa do Rezerwatu przyrody nad jeziorem Bytyń Wielki.

Zapraszam do galerii: >> tutaj <<

                                                                                          PMT

Informacja dla rodziców klas I

ROK  SZKOLNY 2020/2021

Informacja dla Rodziców klas pierwszych:

  1. Szkoła zapewnia podręczniki i ćwiczenia dla wszystkich uczniów klas pierwszych do obowiązkowych przedmiotów.
  2. Religia jest przedmiotem dodatkowym, zakupu dokonują Rodzice. 
  3. Konieczne przybory:

– zeszyt 16-kartkowy w wąską linię i w kratkę,

– zeszyt 32-kartkowy w kratkę,

– 2 teczki A-4  na gumkę,

– piórnik: 2 ołówki, gumka, linijka, długopis, temperówka z pojemnikiem, – klej, kredki ołówkowe, nożyczki,  farby plakatowe 12 kolorów, pędzel
  gruby i cienki,

– plastelina, ryza papieru ksero A-4,

– krepa w różnych kolorach.

  1. Strój gimnastyczny:

– biała koszulka,

– czerwone spodenki,

– białe skarpetki,

– tenisówki z jasną podeszwą wiązane lub na rzepy – jeśli dziecko nie potrafi wiązać sznurówek.

  1. Strój  galowy:

– dziewczynka: biała bluzka i czarna, granatowa lub grafitowa prosta (bez wzorów) spódnica/sukienka,

– chłopiec: biała koszula i czarne, granatowe lub grafitowe spodnie/garnitur.

 

  1. Listy uczniów z podziałem na klasy zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń przy sekretariacie szkoły 18 sierpnia po godzinie 10.
  2. Ze względu na Covid 19 nie planujemy spotkania z Rodzicami przed rozpoczęciem roku szkolnego.

 

Dalsze informacje związane z rozpoczęciem roku szkolnego będziemy zamieszczać również na stronie internetowej szkoły

Podsumowanie projektu „Liga czytelnicza”

Koniec roku szkolnego to czas podsumowań. Przypominamy, że klasa 6 a w czasie pandemii realizowała ogólnopolski projekt czytelniczy na platformie eTwinning. W ramach projektu uczniowie pisali lub nagrywali  recenzje swoich ulubionych książek, przygotowywali prezentacje oraz tworzyli własne ilustracje. Efektów działań jest wiele: to wspólny blog czytelniczy oraz kolaż z bookselfie. Aby zapoznać się ze szczegółami zapraszamy na stronę: 
 
 
I. Bartol
 

Zakończenie roku szkolnego 2019/20

Zakończenie roku szkolnego 2019/20 ze względów oczywistych było odmienne od poprzednich. Nie było pożegnalnych uścisków i przytulasów, ale większość dzieci stawiło się na zakończeniu roku, by odebrać swoje świadectwa. Z zachowaniem należytych odległości i zachowaniem wszelkich procedur bezpieczeństwa dzieci spotkały się w klasach z wychowawcami. Jedynie klasy III, które od września „przenoszą się” na ul. Kujawską spotkały się w hali sportowej (każda klasa osobno). W klasie III a ogłoszono tytuł małego prymusa, który otrzymał Aleksander Duljasz, i dokonano wpisów do złotej księgi.  W klasach ósmych, prymusem została uczennica klasy VIII c Zuzanna Weinstok. Wręczono również dyplomy najlepszym sportowcom i skoczkom. Poza tym przyznano tytuły mistrzów frekwencji.

Tytuł sportowca szkoły otrzymała Dominika Powałka z klasy VIII a.

Sportowcami roku zostali:

Liliana Szklarek z klasy IV a

Bartosz Krawczyk z klasy V a

Aleksandra Nowak i Mateusz świderski z klasy VI a

Wiktoria Kamba-Kibatshi i Cristian Ronaldo Lautaru-Kubik z klasy VII a.

Skoczkiem szkoły został Józef Berndt z klasy IV a.

Najlepszymi skoczkami na poziomie klas zostali:
klasy V – Patryk Kowalski z V a, Damian Bones i Piotr Gąsiorek z V d
klasy VI – Anna Mańska z VI d
klasy VII – Wiktoria Biłas z VII b
klasy VIII – Julia Szymańska z VIII b

Wszystkim uczniom serdecznie gratulujemy.

>>zobacz zdjęcia kl. III<<

>> zobacz zdjęcia kl. VIII <<

Mistrz frekwencji

Z radością zawiadamiamy, że w roku szkolnym 2019/2020
tytuł „Mistrz frekwencji” otrzymują uczniowie:
1. Agata Bingel klasa 1 a
2. Oliwier Gadomski klasa 1 a
3. Natalia Osińska klasa 1 b
4. Magdalena Piechocka 1 c
5. Maciej Kupczyk 1 c
6. Barbara Nożyńska 2 a
7. Lena Januszewska 2 b
8. Szymon Majocha 2 b
9. Roksana Ratajczyk 2 c
10. Mateusz Szwemin 3 a
11. Kinga Balcewicz 3 c
12. Nikita Havrylenko 3 c
13. Wiktoria Janecka 3 c
14. Wiktor Kmieć 3 c
15. Jagoda Nożyńska 4 a
16. Liliana Szklarek 4 a
17. Piotr Majerowski 4 a
18. Martyna Pytlarz klasa 5 a
19. Joanna Serocka klasa 5 b
20. Kinga Kachelek klasa 6 c

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Nauka odbywać się będzie tak jak dotychczas
za pomocą technik i sposobów kształcenia na odległość.”

 

OBOWIĄZUJE DO CZASU POWROTU DO SZKOŁY

>> TUTAJ – BIBLIOTEKA  ON-LINE  >>         >>TUTAJ –  SPOSÓB NA NUDĘ <<

 >> 16 – 20 marca <<                           >>  23-27 marca<<         >>  30 marca – 5 kwietnia <<

>> 6-8 kwietnia <<                     >> 15-17 kwietnia <<                >>20-24 kwietnia <<

27-30 KWIETNIA <<                        >>4-8 maja <<                              >> 11-15 maja <<    

> 18-23 maj <<                             >> 25-29 maj <<                                      >> 1-5 czerwca <<

>> 8-12 czerwca <<                                  >> 15-19 CZERWCA <<

>> STRONA Z  ZADANIAMI NA TYDZIEŃ 22 – 26 czerwca <<

Dni autyzmu

Kochani Dni Autyzmu za nami,  ale skoro się w tym roku szkolnym się nie zobaczymy ogłaszamy, że niespodzianka czeka na wszystkich uczestników zabawy,
a wyjątkowa na Alana Hubiasza i na rodzeństwo Hannę, Zofię i Antoninę Roszkowskie z Braciszkiem.

M. Krysiak

Złota klasa

Drogie Uczennice i drodzy Uczniowie!

Z przyjemnością ogłaszamy, że konkurs o Tytuł Złotej Klasy wygrywa klasa II B!
Zwycięzcom gratulujemy.
Za starania w walce o podium czeka niespodzianka.
Jak tylko się zobaczymy przekonacie się jaka .

M. Krysiak

Orzeł Matematyczny

12 maja 2020 r. odbył się Ogólnopolski Konkurs „Orzeł Matematyczny”. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną tegoroczna edycja konkursu została przeprowadzona w formie internetowej (online). Głównym założeniem edukacji zdalnej jest zachęcenie uczniów do rozwijania wiedzy i zainteresowań w jak najciekawszy dla nich sposób. Skorzystaliśmy z tej możliwości i zachęciliśmy dwudziestu naszych uczniów do wspólnej zabawy i intelektualnego współzawodnictwa. Konkurs dla młodszych uczniów przebiegał w dwóch kategoriach wiekowych: kl. 2 i kl. 3-4.
Miło nam poinformować, że w tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Orzeł Matematyczny” mamy aż siedmiu laureatów: czworo z klas drugich i troje z klas trzecich. Z prawdziwą dumą i radością wymieniamy naszych zwycięzców:
Kacper Jankun klasa 2, IV miejsce w kraju
Pola Książka klasa 2, VI miejsce w kraju
Barbara Golczyk klasa 2, VIII miejsce w kraju
Brajan Podwysocki klasa 2, IX miejsce w kraju
Aleksander Duljasz klasa 3, VI miejsce w kraju
Katarzyna Kaja klasa 3, VII miejsce w kraju
Aleksander Beker klasa 3, VIII miejsce w kraju.
Wszystkim uczestnikom pięknie dziękujemy za udział, a laureatom serdecznie gratulujemy!

Poniżej znajdują się dyplomy dla uczestników konkursu.

Adrian Słomkowski pobierz

Aleksander Beker pobierz

Aleksander Duljasz pobierz

Aleksandra Jachocka pobierz

Barbara Golczyk pobierz

Barbara Kotula pobierz 

Blanka Durska pobierz

Brajan Podwysocki pobierz

Jakub Szukajło pobierz

Jan Weinstok pobierz

Kacper Jankun pobierz

Katarzyna Kaja pobierz

Magdalena Pożarska pobierz

Maksymilian Banach pobierz

Marcel Zawada pobierz

Mateusz Szwemin pobierz

Nikita Havrylenko pobierz

Nikodem Sotek pobierz

Pola Książka pobierz

Szymon Mańkowski pobierz

 

 

K. Kołodziej

Rozstrzygnięcie konkursu „Mój zeszyt”

Tytuł właściciela/właścicielki najlepszego zeszytu otrzymali:

kategoria klas 8: Julia Och z 8a,

kategoria klas 7: Yeva Kiru z 7b,

kategoria klas 6: Martyna Serwatka i Mateusz Świderski z 6a,

kategoria klas 5: Oliwia Janc z 5a,

kategoria klas 4: Anna Majocha i Liliana Szklarek z 4a,

kategoria klas 3: nie przyznano 1 miejsca,

kategoria klas 2: nie przyznano 1 miejsca,

kategoria klas 1: Julia Bykowska z 1a i Piotr Stadnik z 1c.

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy po odbiór nagród do sekretariatu przy Al. Niepodległości w godz. 8-15.

Samorząd Uczniowski

Powiatowe Mistrzostwa w szachach on-line

Samorząd Uczniowski w porozumieniu z p. Moniką Bęben i p. Pawłem Bęben
zorganizował 19 czerwca 2020 r. I Powiatowe Mistrzostwa w Szachach Online.

Najlepsze wyniki w naszej reprezentacji osiągnęli:
1. Marcel Zawada z klasy 3a,
2. Mateusz Szwemin z klasy 3a,
3. Cristian Ronaldo Lautaru-Kubik z klasy 7a,
4. Jakub Krukowski z klasy 6a,
5. Zosia Berndt z klasy 5a,
6. Zuzanna Główczewska z klasy 4a,
7. Kinga Hinc z klasy 8a,
8. Zuzanna Pawlak z klasy 6a.
Wyróżnione osoby zapraszamy po odbiór nagród tradycyjnie do sekretariatu przy Al. Niepodległości w godz. 8-15. Dziękujemy również za udział tak licznemu gronu uczestników. Jednocześnie pozdrawiamy serdecznie naszych kolegów i koleżanki z zaprzyjaźnionych szkół oraz życzymy Wszystkim niezapomnianych wakacji!

M.Pazdej

Informacja o dyżurze wakacyjnym w przedszkolu

INFORMACJA O DYŻURZE WAKACYJNYM
Nasze oddziały przedszkolne pełnią dyżur w miesiącu sierpniu tzn.:
od 3 do 26 sierpnia 2020 r.
Rodzice z innych przedszkoli, którzy są zainteresowani pobytem w sierpniu w naszej placówce muszą złożyć wypełnione i podpisane dokumenty:
1. Wniosek na pobyt wakacyjny w OP SP 5
2. Oświadczenie obowiązujące w okresie pandemii COVID
w formie elektronicznej (skan) na adres: sp5pila@op.pl lub bezpośrednio dostarczyć do sekretariatu szkoły do dnia 22 czerwca do godz. 10.00.
O przyjęciu dziecka z innego pilskiego przedszkola, rodzice zostaną powiadomieni telefonicznie.

Karta zgłoszenia dziecka do przedszkola w okresie wakacyjnym znajduje się w zakładce Przedszkole/Dokumenty.

Czynności organizacyjne związane z zakończeniem roku szkolnego

W celu zapewnienia jak najlepszego bezpieczeństwa i ochrony przed rozprzestrzenianiem się COVID-19 oraz sprawnej organizacji przygotowania się do zakończenia roku szkolnego w dniach od 15 do 25 czerwca 2020 obowiązują specjalne procedury związane z wejściem ucznia/rodzica do budynku szkolnego, związane z oddawaniem książek, opróżnianiem szafek itp.
Ze względów bezpieczeństwa, w celu ograniczenia ruchu uczniów/rodziców zaleca się łączenie zwrotu książek do biblioteki z opróżnianiem szafek uczniowskich i oddawaniem kluczyków (klasy III i VIII). Wszystko odbywać się będzie według poniższych zasad oraz harmonogramu (do pobrania poniżej).
Bardzo proszę o dostosowanie się do zaleceń oraz przekazanie informacji swoim dzieciom.

Dyrektor szkoły Dorota Gulińska

Zasady i procedury związane z wejściem na teren szkoły pobierz

Harmonogram rozliczania się poszczególnych klas pobierz

 

Międzynarodowy Konkurs Matematyczny „Kangur” 2020

W tym roku, po dwukrotnym przekładaniu terminu przez komitet organizacyjny, Międzynarodowy Konkurs Matematyczny KANGUR odbył się zdalnie. Poprzedzony i przetestowany został serią konkursów próbnych, aby w dniach 2 – 5 czerwca mógł odbyć się już bez zaskoczeń i zakłóceń.

Początkowo do konkursu zgłosiło się 55 uczniów naszej szkoły, jednak w formie zdalnej wzięło w nim ostatecznie udział 37 uczniów. Tym razem na wyniki nie musieliśmy czekać długo i już wiemy, że spośród uczestniczących w konkursie osób w tym roku mamy dwa wyróżnienia. Otrzymali je:

  1. Aleksander Beker z klasy 3c
  2. Szymon Kończak z klasy 4a

Gratulujemy!

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie i  życzymy powodzenia w przyszłym roku szkolnym.

A. Malinowska

Kubusiowi przyjaciele natury

W oddziałach przedszkolnych w bieżącym roku szkolnym realizowano ogólnopolski program Kubusiowi przyjaciele natury (XII edycja), który ma na celu zachęcanie najmłodszych do dbania o środowisko naturalne, uczenie szacunku dla przyrody, ale także kształcenie dobrych nawyków w zakresie odżywiania oraz aktywnego spędzania czasu i ruchu:
– popularyzacja ochrony przyrody, zasad ekologii, aktywnego spędzania czasu wśród przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych, ich rodziców i nauczycieli,
– wzrost świadomości ekologicznej wśród dzieci,
– zachęcanie dzieci do aktywnego spędzania czasu i ruchu,
– uczenie dzieci kreatywnego myślenia, samodzielności i podejmowania inicjatyw.

B. Oleszak

Podsumowanie szkolnych konkursów plastycznych

 

Konkurs- „Mona Lisa”.

I MIEJSCE: Wiktoria Kamba – Kibatshi kl. 7a

II MIEJSCE: Małgorzata Kaja kl. 7a

III MIEJSCE: Liliana Marek kl. 7a

WYRÓŻNIENIE: Marta Kucharska kl. 7b

Konkurs- „Strój ekologiczny”.

I MIEJSCE: Zuzanna Serocka kl. 5b

II MIEJSCE: Sandra Półtorak kl. 5b

III MIEJSCE: Natalia Szatkowska kl. 5b

WYRÓŻNIENIE: Tobiasz Mila kl. 5b
Patryk Kowalski kl. 5b
Wiktor Błesnowski kl. 5b
Amelia Ereńska kl. 5b
Gabrysia Ereńska kl. 5b

Konkurs- „Piła – tutaj mieszkam”.

I MIEJSCE: Tobiasz Mila kl. 5b

II MIEJSCE: Miłosz Jakubczyk kl. 6b

III MIEJSCE: Maja Kędziora kl. 6b

WYRÓŻNIENIE: Olaf Zapora kl. 5b

Ze względu na obecną sytuację, dyplomy dla zwycięzców oraz słodkie upominki, zostaną wręczone podczas pierwszej lekcji w nowym roku szkolnym ( w trybie stacjonarnym). Gratuluję serdecznie wszystkim zwycięzcom i dziękuję za udział wszystkim uczestnikom!

Pozdrawiam serdecznie.
Agata Świderska

Klasowy konkurs „Myję ręce”

Konkurs klasowy „Myję ręce” zorganizowany w klasie II a został rozstrzygnięty. Celem konkursu była ochrona zdrowia poprzez popularyzację wiedzy na temat bakterii i wirusów oraz zachowanie higieny miedzy innymi mycie rąk. Dzieci pisały wierszyki, nagrywały nawet krótkie filmy. Zwyciężczyniami konkursu zostały Pola Książka, Martyna Biegus i Alicja Anioł. Dziękuję wszystkim uczniom za udział w konkursie, zwycięzcom gratuluję i zapraszam po odbiór nagród w najbliższy wtorek to jest 16 czerwca do sali 31 przy al. Niepodległości. Poniżej można przeczytać i zobaczyć „dzieła”drugoklasistów.

M. Woźniak

 

Martyna Biegus

******************************************************************

Kto z higieną żyje w zgodzie, ten wie – mycie rąk jest w modzie.

Więc myjemy mydłem panie, aż na rękach piana stanie.

Wiedzą o tym wszystkie dzieci, i to dla nich słońce świeci.

Dziś w pandemii dobra rada – brudnych rąk mieć nie wypada!?

Wie też o tym i Poleczka,bo czyściutka z niej córeczka.

Pola Książka

******************************************************

                                                               

W czasach pandemii to bardzo ważne, dlatego słuchajcie mnie bardzo uważnie:

Gdy wracasz z dworu zadbaj o ręce i umyj dokładnie je mydłem w łazience.

Gdy spacer skończysz idź umyć rączki, aby nie dostać wysokiej gorączki.

Gdy wrócisz z zakupów leć umyć ręce, by móc się bawić w igraszki dziecięce.

A….. i pamiętaj, gdy idziesz jeść kąski, to najpierw leć szybko umyć rączki. 

Nie bój się wody, tej ciepłej zwłaszcza, bo to najlepsza przed brudem tarcza.

Trzydzieści sekund i mydła kapka, to może być całkiem fajna zabawka.

Tych kilka zasad pozwoli Tobie, aby zachować swe dobre zdrowie.

Alicja Anioł

Żywy obraz

W drugim semestrze uczniowie klas 7 w ramach projektu artystyczno- edukacyjnego mieli wykonać własną interpretację wybranego obrazu.

Zadanie polegało na wybraniu  ze zbiorów muzeów  internetowych dowolnego obrazu. Następnie uczniowie musieli przygotować odpowiednie tło, rekwizyty, strój , które pozwoliły im jak najwierniej odtworzyć wybrany obraz. Potem mieli wykonać zdjęcie realizacji.

Zapraszam do obejrzenia galerii niektórych prac uczniów, która znajduje się pod poniższym linkiem:

https://padlet.com/fabiocannavaro1984/gpcjtiba7pzc74y5

Siódmoklasistom gratuluję pomysłowości i kreatywności:)

Pozdrawiam.

Agata Świderska

Strój ekologiczny

Wiosną tego roku mieliśmy w planie przeprowadzenie pokazu EKO mody.  Niestety z  przyczyn niezależnych od nas , pokaz został przeniesiony na następny rok.  Nie zrezygnowaliśmy jednak całkowicie z udziału w akcjach mających na celu zwiększenie świadomości dzieci na temat ochrony środowiska naturalnego.  Zapraszam go obejrzenia bardzo pomysłowych projektów strojów ekologicznych stworzonych przez uczniów klas 5 🙂

Prace znajdują się w linku poniżej:

https://padlet.com/fabiocannavaro1984/plastyka5

Wszystkim dzieciom dziękuję za piękne projekty!

Pozdrawiam.

Agata Świderska