Jako nauczyciel wspomagający zorganizowałam pomoc zdalną dla tych uczniów klas IV i V, którzy mają problem z zadaniami. Organizuję codziennie wideo czat na messengerze pod nazwą Pomoc dla 5c. Warunkiem jest przesłanie na messenger zdjęcia zadania tak żebym mogła się zapoznać. Zadanie można również przesłać do mnie za pomocą e-dziennika (Olga Pilarska) lub wiadomość elektroniczna na adres e-mail olga.ilinicz@wp.pl
Pomagam najczęściej jak już dzieci wstaną około 11.00 🙂 chciałam od 8.00 ale uczniowie stwierdzili, że śpią 🙂
Pozdrawiam,
Olga Pilarska
NAUCZANIE PRZEDSZKOLNE
Kontakt z nauczycielkami poszczególnych oddziałów przedszkolnych odbywa się przez e-dziennik.
Polecane gry terapeutyczne dla dzieci od p. psycholog >> tutaj <<
KLASA 1 A B C
Linki do stron internetowych dla dzieci ( dzieci wykonują zadania odpowiednio dla swojego poziomu):
www.gov.pl/web/zdalnelekcje
https://szaloneliczby.pl/klasa-2/
https://www.matzoo.pl/klasa2
https://matmag.pl/
http://aztekium.pl/aztekium.py
https://dyktanda.online/app/
https://epodreczniki.pl/
http://klasoteka.pl/
http://scholaris.pl/
http://pisupisu.pl/
Kontakt z rodzicami na bieżąco przez e- dziennik.
Dziękuję i pozdrawiam:)
M. Prus
j. angielski >> tutaj <<
KLASA 2A
Linki do stron internetowych dla uczniów:
www.gov.pl/web/zdalnelekcje
https://szaloneliczby.pl/klasa-2/
https://www.matzoo.pl/klasa2
https://matmag.pl/
http://aztekium.pl/aztekium.py
https://dyktanda.online/app/
https://epodreczniki.pl/
http://klasoteka.pl/
http://scholaris.pl/
http://pisupisu.pl/
Kontakt z rodzicami oraz dodatkowe zadania dla uczniow na bieżąco przez e- dziennik.
Informatyka dla klas II:
DARMOWA lekcja LIVE – Dla uczniów w wieku 8-10 lat. Idealna lekcja informatyki na czas edukacji w domu. Wejdź codziennie o godzinie 12.00 na stronę: https://smartkod.pl/lekcja-live i oglądaj lekcję na żywo – „Własna gra w Scratch”. Codziennie o godzinie 12.00 można obejrzeć filmik na temat tworzenia gier.
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
M. Bęben
KLASA 2B
Linki do stron internetowych dla uczniów:
www.gov.pl/web/zdalnelekcje
https://szaloneliczby.pl/klasa-2/
https://www.matzoo.pl/klasa2
https://matmag.pl/
http://aztekium.pl/aztekium.py
https://dyktanda.online/app/
https://epodreczniki.pl/
http://klasoteka.pl/
http://scholaris.pl/
http://pisupisu.pl/
Kontakt z rodzicami oraz dodatkowe zadania dla uczniow na bieżąco przez e- dziennik.
Informatyka dla klas II:
DARMOWA lekcja LIVE – Dla uczniów w wieku 8-10 lat. Idealna lekcja informatyki na czas edukacji w domu. Wejdź codziennie o godzinie 12.00 na stronę: https://smartkod.pl/lekcja-live i oglądaj lekcję na żywo – „Własna gra w Scratch”. Codziennie o godzinie 12.00 można obejrzeć filmik na temat tworzenia gier.
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
M. Bęben
KLASA 2C
Linki do stron internetowych dla dzieci:
www.gov.pl/web/zdalnelekcje
https://szaloneliczby.pl/klasa-2/
https://www.matzoo.pl/klasa2
https://matmag.pl/
http://aztekium.pl/aztekium.py
https://dyktanda.online/app/
https://epodreczniki.pl/
http://klasoteka.pl/
http://scholaris.pl/
http://pisupisu.pl/
Proszę sprawdzać na bieżąco zadania domowe przez e-dziennik.
>> wykreślanka <<
>> instrukcja lekturnik <<
>> lekturnik <<
Informatyka dla klas II:
DARMOWA lekcja LIVE – Dla uczniów w wieku 8-10 lat. Idealna lekcja informatyki na czas edukacji w domu. Wejdź codziennie o godzinie 12.00 na stronę: https://smartkod.pl/lekcja-live i oglądaj lekcję na żywo – „Własna gra w Scratch”. Codziennie o godzinie 12.00 można obejrzeć filmik na temat tworzenia gier.
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
M. Bęben
KLASA 3 A B
Linki do stron internetowych dla dzieci:
www.gov.pl/web/zdalnelekcje
https://szaloneliczby.pl/klasa-3/
https://www.matzoo.pl/klasa3
https://matmag.pl/
http://aztekium.pl/aztekium.py
https://dyktanda.online/app/
https://epodreczniki.pl/
http://klasoteka.pl/
http://scholaris.pl/
http://pisupisu.pl/
Proszę sprawdzać na bieżąco zadania domowe przez e-dziennik.
j. angielski >> tutaj <<
matematyka >> tutaj <<
KLASA 3C
KLASA 4A
w-f
Piłkarska praca domowa https://www.youtube.com/watch?v=f8Ln93U1EhI
historia
Witam serdecznie. Zamieszczam sprostowanie do informacji dotyczącej umieszczonych przeze mnie zadań z historii. Jeżeli ktoś już je wykonał z przyjemnością sprawdzę i nagrodzę oceną. Proszę skupić się na zadaniach aktualnych.
Powtórz przyczyny bitwy pod Grunwaldem oraz na podstwie infografiki (podręcznik str.68-69) przypomnij sobie rozkład sił jednej z największych bitew średniowiecznej Europy. Zachęcam także do przeglądania strony https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/historia
przyroda https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat.-na-str.-przyroda-klasa-IV.docx
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-4.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-4.rtf
plastyka https://epodreczniki.pl/a/cieplo-i-zimno—jak-mowia-kolory/DX3AtyVLM
j. angielski >> tutaj <<
j. polski >> link2 << >> link3 <<
https://lekcjewsieci.pl/przyslowek/
https://epodreczniki.pl/a/czy-to-jeszcze-basn/DswCVhc8N
https://epodreczniki.pl/a/trzymaj-reke-na-pulsie-rozpoznawaj-wypowiedzenia/DzQbKMJmm
https://epodreczniki.pl/a/hrabia-i-chinska-herbata-czyli-o-ch-i-h/DT1kzOIFR
mtematyka
matzoo.pl/klasa4/index.php
https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/klasa-4
https://szaloneliczby.pl/klasa-4/
i zadania na bieżąco przez dziennik;
https://pistacja.tv/wideolekcje/matematyka/szkola-podstawowa-iv-vi/obliczenia-praktyczne/plmat025-skala-wprowadzenie
———————————————————————————-
KLASA 4B
w-f
Układ taneczny https://www.youtube.com/watch?v=SPJodth-A4k
historia
Witam serdecznie. Zamieszczam sprostowanie do informacji dotyczącej umieszczonych przeze mnie zadań z historii. Jeżeli ktoś już je wykonał z przyjemnością sprawdzę i nagrodzę oceną. Proszę skupić się na zadaniach aktualnych.
Powtórz przyczyny bitwy pod Grunwaldem oraz na podstwie infografiki (podręcznik str.68-69) przypomnij sobie rozkład sił jednej z największych bitew średniowiecznej Europy. Zachęcam także do przeglądania strony https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/historia
przyroda https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat.-na-str.-przyroda-klasa-IV.docx
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-4.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-4.rtf
j. polski >> tutaj <<
plastyka https://epodreczniki.pl/a/cieplo-i-zimno—jak-mowia-kolory/DX3AtyVLM
j. angielski >> tutaj <<
Matematyka
http://matzoo.pl/klasa4/index.php oraz www.gwo.pl – zakładka „Strefa ucznia”
>> tutaj kolejne <<
———————————————————————————-
KLASA 5A
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-ii.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-i.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-wirusy-bakterie-protisty-i-grzyby.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-5-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
w-f
Piłkarska praca domowa https://www.youtube.com/watch?v=f8Ln93U1EhI
historia
Witam serdecznie. Zamieszczam sprostowanie do informacji dotyczącej umieszczonych przeze mnie zadań z historii. Jeżeli ktoś już je wykonał z przyjemnością sprawdzę i nagrodzę oceną. Proszę skupić się na zadaniach aktualnych.
Przypomnij sobie przyczyny oraz skutki wypraw krzyżowych. Zachęcam także do przeglądania strony https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/historia
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-5.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-5.rtf
religia
Pomódl się za swoją rodzinę i chorych na coronawirusa o zdrowie dla niech.
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=jTIzju2pxN0&t=163s i w zeszycie napisz odpowiedź na pytanie:
W jaki sposób mogę być bardziej posłuszny Panu Bogu?
j. angielski >> tutaj <<
plastyka https://epodreczniki.pl/a/kamienie-milowe-sredniowiecznej-architektury-sakralnej/DfEbtmkh0
j. polski >> kliknij tutaj <<
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/język-polski-klasa-5a5b5c5d.pdf
Matematyka – http://matzoo.pl/klasa5/index.php oraz www.gwo.pl – zakładka „Strefa ucznia”
>> tutaj kolejne <<
———————————————————————————-
KLASA 5B
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-ii.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-i.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-wirusy-bakterie-protisty-i-grzyby.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-5-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia
Witam serdecznie. Zamieszczam sprostowanie do informacji dotyczącej umieszczonych przeze mnie zadań z historii. Jeżeli ktoś już je wykonał z przyjemnością sprawdzę i nagrodzę oceną. Proszę skupić się na zadaniach aktualnych.
Przypomnij sobie przyczyny oraz skutki wypraw krzyżowych. Zachęcam także do przeglądania strony https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/historia
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-5.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-5.rtf
religia
Pomódl się za swoją rodzinę i chorych na coronawirusa o zdrowie dla niech.
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=jTIzju2pxN0&t=163s i w zeszycie napisz odpowiedź na pytanie:
W jaki sposób mogę być bardziej posłuszny Panu Bogu?
plastyka https://epodreczniki.pl/a/kamienie-milowe-sredniowiecznej-architektury-sakralnej/DfEbtmkh0
j. polski >> kliknij tutaj <<
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/język-polski-klasa-5a5b5c5d.pdf
Matematyka – lekcje na bieżąco przez dziennik;
j. angielski
Wprowadzenie oraz ćwiczenie słownictwa „Means of transport” – „Środki transportu” – str. 75 podręcznik. Uczniowie zaznajamiają się ze słownictwem i ćwiczą je w quizlet:
https://quizlet.com/pl/420913884/unit-6-means-of-transport-flash-cards/
Rodzic może zobaczyć w jakim stopniu dziecko opanowało materiał widząc informacje zwrotną, która jest widoczna na dole strony. Po zapoznaniu się ze słownictwem i wykonaniu ćwiczeń proszę wykonać ćwiczenie 1 i 2 str. 54.
Termin wykonania zadania to 19 marzec.
Proszę na kartce A4 zrobić mapę myśli związaną ze środkami transportu z podziałem na lądowe (land), wodne (water) oraz powietrzne (air). (Wykorzystujemy przećwiczone słownictwo ze str. 75)
Zdjęcie pracy proszę załadować w aplikację/stronę padlet: https://padlet.com/anetawesola/31n3e6tyh401
Wiem, że to nowe narzędzie dla dzieci i dla Państwa ale może się uczniom spodobać i będzie je można użyć w przyszłości. Dzieci są bardzo ogarnięte w TIK więc mam nadzieję, że uda nam się!
Nie będę oceniać niczego negatywnie, ale postanowiłam dawać „plusy” za wykonane zadanie. Po powrocie uczniowie, którzy solidnie pracowali zostaną nagrodzeni pozytywną oceną. Termin poniedziałek 23. Sprawdzam 24 🙂
w-f
kraul na piersiach
https://www.youtube.com/watch?v=V9D490nG2qY
styl klasyczny
https://www.youtube.com/watch?v=6yGsKt6dsKw
https://www.youtube.com/watch?v=2tmR4JGXKEk
kraul na grzbiecie
https://www.youtube.com/watch?v=L-Rxpga4il0
styl motylkowy (delfin)
https://www.youtube.com/watch?v=nMDFk41uHYQ
https://www.youtube.com/watch?v=22QdcdT8Iq8
pływanie pod wodą
https://www.youtube.com/watch?v=HC2ALNOV0Cg
ciekawostka
https://www.youtube.com/watch?v=X0MM2Od6RpE
ciekawostki sportowe
https://www.youtube.com/watch?v=MyI6Bm7THow
———————————————————————————-
KLASA 5C
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-ii.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-i.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-wirusy-bakterie-protisty-i-grzyby.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-5-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia
Witam serdecznie. Zamieszczam sprostowanie do informacji dotyczącej umieszczonych przeze mnie zadań z historii. Jeżeli ktoś już je wykonał z przyjemnością sprawdzę i nagrodzę oceną. Proszę skupić się na zadaniach aktualnych.
Przypomnij sobie przyczyny oraz skutki wypraw krzyżowych. Zachęcam także do przeglądania strony https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/historia
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-5.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-5.rtf
religia
Pomódl się za swoją rodzinę i chorych na coronawirusa o zdrowie dla niech.
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=jTIzju2pxN0&t=163s i w zeszycie napisz odpowiedź na pytanie:
W jaki sposób mogę być bardziej posłuszny Panu Bogu?
plastyka https://epodreczniki.pl/a/kamienie-milowe-sredniowiecznej-architektury-sakralnej/DfEbtmkh0
j. polski >> kliknij tutaj <<
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/język-polski-klasa-5a5b5c5d.pdf
j. angielski
Wprowadzenie oraz ćwiczenie słownictwa „Means of transport” – „Środki transportu” – str. 75 podręcznik. Uczniowie zaznajamiają się ze słownictwem i ćwiczą je w quizlet:
https://quizlet.com/pl/420913884/unit-6-means-of-transport-flash-cards/
Rodzic może zobaczyć w jakim stopniu dziecko opanowało materiał widząc informacje zwrotną, która jest widoczna na dole strony. Po zapoznaniu się ze słownictwem i wykonaniu ćwiczeń proszę wykonać ćwiczenie 1 i 2 str. 54.
Termin wykonania zadania to 19 marzec.
Proszę na kartce A4 zrobić mapę myśli związaną ze środkami transportu z podziałem na lądowe (land), wodne (water) oraz powietrzne (air). (Wykorzystujemy przećwiczone słownictwo ze str. 75)
Zdjęcie pracy proszę załadować w aplikację/stronę padlet: https://padlet.com/anetawesola/31n3e6tyh401
Wiem, że to nowe narzędzie dla dzieci i dla Państwa ale może się uczniom spodobać i będzie je można użyć w przyszłości. Dzieci są bardzo ogarnięte w TIK więc mam nadzieję, że uda nam się!
Nie będę oceniać niczego negatywnie, ale postanowiłam dawać „plusy” za wykonane zadanie. Po powrocie uczniowie, którzy solidnie pracowali zostaną nagrodzeni pozytywną oceną. Termin poniedziałek 23. Sprawdzam 24 🙂
matematyka
– matzoo.pl/klasa5/index.php i zadania na bieżąco przez dziennik;
przygotowanie do pracy klasowej https://szaloneliczby.pl/figury-geometryczne-i-katy-sprawdzian-klasa-5/
https://szaloneliczby.pl/klasa-5/
w-f
kraul na piersiach
https://www.youtube.com/watch?v=V9D490nG2qY
styl klasyczny
https://www.youtube.com/watch?v=6yGsKt6dsKw
https://www.youtube.com/watch?v=2tmR4JGXKEk
kraul na grzbiecie
https://www.youtube.com/watch?v=L-Rxpga4il0
styl motylkowy (delfin)
https://www.youtube.com/watch?v=nMDFk41uHYQ
https://www.youtube.com/watch?v=22QdcdT8Iq8
pływanie pod wodą
https://www.youtube.com/watch?v=HC2ALNOV0Cg
ciekawostka
https://www.youtube.com/watch?v=X0MM2Od6RpE
ciekawostki sportowe
https://www.youtube.com/watch?v=MyI6Bm7THow
KLASA 5D
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-ii.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-i.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-wirusy-bakterie-protisty-i-grzyby.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-5-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia
Witam serdecznie. Zamieszczam sprostowanie do informacji dotyczącej umieszczonych przeze mnie zadań z historii. Jeżeli ktoś już je wykonał z przyjemnością sprawdzę i nagrodzę oceną. Proszę skupić się na zadaniach aktualnych.
Przypomnij sobie przyczyny oraz skutki wypraw krzyżowych. Zachęcam także do przeglądania strony https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/historia
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-5.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-5.rtf
religia
Pomódl się za swoją rodzinę i chorych na coronawirusa o zdrowie dla niech.
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=jTIzju2pxN0&t=163s i w zeszycie napisz odpowiedź na pytanie:
W jaki sposób mogę być bardziej posłuszny Panu Bogu?
j. angielski >> tutaj <<
plastyka https://epodreczniki.pl/a/kamienie-milowe-sredniowiecznej-architektury-sakralnej/DfEbtmkh0
j. polski >> kliknij tutaj <<
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/język-polski-klasa-5a5b5c5d.pdf
matematyka
matzoo.pl/klasa5/index.php i zadania na bieżąco przez dziennik;
https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/klasa-5
https://szaloneliczby.pl/klasa-5/
w-f
kraul na piersiach
https://www.youtube.com/watch?v=V9D490nG2qY
styl klasyczny
https://www.youtube.com/watch?v=6yGsKt6dsKw
https://www.youtube.com/watch?v=2tmR4JGXKEk
kraul na grzbiecie
https://www.youtube.com/watch?v=L-Rxpga4il0
styl motylkowy (delfin)
https://www.youtube.com/watch?v=nMDFk41uHYQ
https://www.youtube.com/watch?v=22QdcdT8Iq8
pływanie pod wodą
https://www.youtube.com/watch?v=HC2ALNOV0Cg
ciekawostka
https://www.youtube.com/watch?v=X0MM2Od6RpE
ciekawostki sportowe
https://www.youtube.com/watch?v=MyI6Bm7THow
———————————————————————————-
KLASA 6A
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/ryby-kregowce-srodowisk-wodnych-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/plazince-zwierzeta-ktore-maja-plaskie-cialo-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/pajeczaki-stawonogi-ktore-maja-cztery-pary-odnozy-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-6-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat.-na-stronę-historia-kl-VI.docx
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-6.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-6.rtf
informatyka https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/przedmioty5
plastyka https://epodreczniki.pl/a/przestrzen-na-plaszczyznie—perspektywa/D1DEBAYsG
j. angielski >> tutaj <<
j. niemiecki >> tutaj <<
geografia https://fiszkoteka.pl/zestaw/1286-stolice-panstw-europejskich
matematyka
przygotowanie do pracy klasowej – test na stronie www.gwo.pl
zakładka strefa ucznia, matematyka, on line , wyrażenia algebraiczne i
równania . oraz zadania >> tutaj <<
religia >> tutaj <<
j. polski
Drogi Uczniu! Na czas nauki zdalnej proszę Cię, byś dokończył czytanie lektury. Już w piątek ppjawią się do niej strona z zadaniami i informacjami na platformie genialy. Teraz jednak utrwal sobie wiedzę i umiejętności z gramatyki oraz znajomość przysłów. Kliknij na poniższe linki do zadań interaktywnych.
https://wordwall.net/pl/resource/404692/stopniowanie-przys%c5%82%c3%b3wk%c3%b3w
https://wordwall.net/pl/resource/375520/polski/epika-uderz-w-gatunki-literackie-nale%c5%bc%c4%85ce-do-epiki
https://view.genial.ly/5c5eb3cf1ef86d73dd9d67f2/interactive-content-przyslowia
Nauczyciel zaprasza na lekcję online. Szczegóły u rodziców na e-dzienniku.
w-f
Seria zig zag
1. https://www.youtube.com/watch?v=LKZZqbSA8_4
2. https://www.youtube.com/watch?v=4niQczqMuKE
3. https://www.youtube.com/watch?v=jfjkU0A-q70
4. https://www.youtube.com/watch?v=OHsxyJ_jg4g
Zaleca się robić 1 serię na dzień, większa częstotliwość dla chętnych. Miejsce aktywności proszę ustalić z rodzicami.
Panowie, na najbliższy weekend (ale nie tylko) rzucam Wam wyzwanie: kto namówi, nauczy i poinstruuje jednego ze swoich rodziców czy opiekunów do zrobienia naszego WZMACNIANIA z rozgrzewki!!
O efektach porozmawiamy pewnie jak się spotkamy ale postarajcie wcielić się w rolę nauczyciela i zachęcić swojego rodzica do wykonania naszego zestawu ćwiczeń przynajmniej 1 raz, może ktoś będzie robił to regularnie, może dając przykład samemu, może stanie się to codzienną rutyną w rodzinie? Postarajcie się zapamiętać wasze starania, przemyślenia, sposoby zachęcania rodziców, przykład własną postawą, będziemy mieli o czy dyskutować.
KLASA 6B
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/ryby-kregowce-srodowisk-wodnych-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/plazince-zwierzeta-ktore-maja-plaskie-cialo-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/pajeczaki-stawonogi-ktore-maja-cztery-pary-odnozy-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-6-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat.-na-stronę-historia-kl-VI.docx
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-6.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-6.rtf
informatyka https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/przedmioty5
j. polski
http://scholaris.pl/resources/run/id/104803
https://wordwall.net/pl/resource/651920/polski/aspekt-czasownika-kl-6
https://learningapps.org/5903996
https://learningapps.org/1701736
https://wordwall.net/pl/resource/677513/polski/cz%c4%99%c5%9bci-mowy-pytania
https://wordwall.net/pl/resource/522184/polski/cz%c4%99%c5%9bci-mowy
Nauczyciel utworzył Classroom. Materiały do nauki i zadania do wykonania przesyłane są tam na bieżąco.
plastyka https://epodreczniki.pl/a/przestrzen-na-plaszczyznie—perspektywa/D1DEBAYsG
GeOGRAFIA https://fiszkoteka.pl/zestaw/1286-stolice-panstw-europejskich
MATEMATYKA
przygotowanie do pracy klasowej – test na stronie www.gwo.pl
zakładka strefa ucznia, matematyka, on line , wyrażenia algebraiczne i
równania . oraz zadania >> tutaj <<
j. angielski
Wprowadzenie słownictwa związanego ze zdrowiem i urazami podręcznik strona 71 i 73 (71 było wprowadzone na lekcji). Uczniowie ćwiczą słownictwo.
https://quizlet.com/pl/404215218/unit-6-dealing-with-illnesses-flash-cards/
https://quizlet.com/pl/404215347/unit-6-injuries-flash-cards/ Termin wykonania zadania 19 marzec.
Do poniedziałku proszę aby uczniowie wykonali zadanie 4 (całe przepisać do zeszytu z poprawnymi odpowiedziami) oraz zadanie 5 (tylko odp. A,B lub C) z podręcznika str 71. Nie trzeba mi tego wysyłać. Klasa jest zdyscyplinowana i wierzę, że pracują systematycznie. W międzyczasie chciałabym założyć z klasą grupę na Messengerze co pozwoli nam na urozmaicenie zadań i bycie w bliższym kontakcie.
Religia >> tutaj <<
———————————————————————————-
KLASA 6C
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/ryby-kregowce-srodowisk-wodnych-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/plazince-zwierzeta-ktore-maja-plaskie-cialo-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/pajeczaki-stawonogi-ktore-maja-cztery-pary-odnozy-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-6-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
Nauczyciel zaprasza na lekcję online. Szczegóły u rodziców na e-dzienniku.
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat.-na-stronę-historia-kl-VI.docx
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-6.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-6.rtf
informatyka https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/przedmioty5
j. angielski >> tutaj <<
plastyka https://epodreczniki.pl/a/przestrzen-na-plaszczyznie—perspektywa/D1DEBAYsG
geografia https://fiszkoteka.pl/zestaw/1286-stolice-panstw-europejskich
matematyka
przygotowanie do pracy klasowej – test na stronie www.gwo.pl
zakładka strefa ucznia, matematyka, on line , wyrażenia algebraiczne i
równania . oraz zadania >> tutaj <<
religia >> tutaj <<
j. polski
Drogi Uczniu! W tym tygodniu podczas pracy zdalnej bardzo Cię proszę o utrwalenie wiedzy na temat „Hobbita”. Jeśli nie masz wszystkich notatek z lektury, to jest to dobry czas na ich uzupełnienie. Poniżej zostawiam Ci wszystkie informacje na platformie genialy. Klikaj w każdy element na slajdzie. W zeszycie odpowiedz na pytania zawarte w zdjęciach, a podczas oglądania teledysku napisz kilka zdań swojej opinii na jego temat. W poniedziałek zajrzyj na stronie po kolejne instrukcje.
https://view.genial.ly/5e0dd34fa188a30f5d12f041/presentation-hobbit
w-f
Pierwsza propozycja. Proponuję dla chętnych wykonanie „Sportowej gry planszowej”, na której muszą się znaleźć zadania z aktywności sportowej. np. na czerwonych polach są numerki i dziecko lub rodzic z wcześniej napisanej listy odczytuje, że 1 to 3 przysiady, 2 to 2 pajacyki itd.|
Propozycja druga. Wykonanie rysunku boiska p. nożnej z narysowaniem zawodników w odpowiednich częściach tego boiska i nazwaniem ich pozycji.Kto chce może stworzyć legendę tej pracy i dopisać wymiary , przepisy gry oraz wyjaśnić funkcje poszczególnych zawodników, a nawet podać nazwiska reprezentacji Polski w p. nożnej. Format i materiały wg uznania. Pozdrawiam i życzę powodzenia.I.Wójcik
KLASA 6D
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/ryby-kregowce-srodowisk-wodnych-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/plazince-zwierzeta-ktore-maja-plaskie-cialo-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/pajeczaki-stawonogi-ktore-maja-cztery-pary-odnozy-kartkowka.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-6-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia
Witam serdecznie. Zamieszczam sprostowanie do informacji dotyczącej umieszczonych przeze mnie zadań z historii. Jeżeli ktoś już je wykonał z przyjemnością sprawdzę i nagrodzę oceną. Proszę skupić się na zadaniach aktualnych.
Na podstawie tekstu źródłowego (podręcznik str.124) przypomnij sobie na czym polegał charakter władzy absolutnej. Zachęcam także do przeglądania strony https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/historia
technika https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/technika-klasa-6.rtf
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-6.rtf
informatyka https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/przedmioty5
j. polski >> tutaj <<
j. angielski >> tutaj <<
plastyka https://epodreczniki.pl/a/przestrzen-na-plaszczyznie—perspektywa/D1DEBAYsG
Matematyka – http://matzoo.pl/klasa6/index.php oraz www.gwo.pl – zakładka „Strefa ucznia”
>> tutaj kolejne <<
GeOGRAFIA https://fiszkoteka.pl/zestaw/1286-stolice-panstw-europejskich
Religia >> tutaj <<
w-f
Pierwsza propozycja. Proponuję dla chętnych wykonanie „Sportowej gry planszowej”, na której muszą się znaleźć zadania z aktywności sportowej. np. na czerwonych polach są numerki i dziecko lub rodzic z wcześniej napisanej listy odczytuje, że 1 to 3 przysiady, 2 to 2 pajacyki itd.|
Propozycja druga. Wykonanie rysunku boiska p. nożnej z narysowaniem zawodników w odpowiednich częściach tego boiska i nazwaniem ich pozycji.Kto chce może stworzyć legendę tej pracy i dopisać wymiary , przepisy gry oraz wyjaśnić funkcje poszczególnych zawodników, a nawet podać nazwiska reprezentacji Polski w p. nożnej. Format i materiały wg uznania. Pozdrawiam i życzę powodzenia.I.Wójcik
———————————————————————————-
KLASA 7A
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-budowa-i-funkcjonowanie-ukladu-dokrewnego-1.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-mechanizm-wymiany-gazowej.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-pokarm-budulec-i-zrodlo-energii.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-budowa-i-funkcjonowanie-ukladu-dokrewnego.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-funkcjonowanie-zenskiego-ukladu-rozrodczego.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-7-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zaj.-na-stronę-historia-klasa-VII.docx
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-7.rtf
chemia
Proszę, zainstalujcie aplikację na telefon: chemik.io wersja bezpłatna – do utrwalenia symboli i nazw pierwiastków chemicznych oraz równań reakcji – codziennie po 10 minut
-Układ okresowy – zobaczcie jak działa:
https://epodreczniki.pl/a/uklad-okresowy-pierwiastkow/Dx7mk9sqy
– Proszę obejrzyjcie i zachęcam do zrobienia zadań końcowych:
https://epodreczniki.pl/a/wartosciowosc-pierwiastkow-chemicznych/DJcOxSKpe
informatyka
>> lekcja1 << >> pojęcia <<
j. polski
https://epodreczniki.pl/b/w-teatrze-i-w-kinie-czyli-byc-odbiorca-sztuki/PyuZMCML7
https://learningapps.org/1457141https://learningapps.org/9003833
https://epodreczniki.pl/a/informacja-o-faktach-a-opinia/DaeIfUPj2
https://epodreczniki.pl/a/biale—czarne-dobre—zle-czyli-swiat-przeciwienstw/DAiuAdOJZ
https://learningapps.org/4633665
https://learningapps.org/3187456
http://scholaris.pl/zasob/104752?tid[]=16&eid[]=GIM&sid[]=JPOL4&bid=0&iid=0&api=
https://wordwall.net/pl/resource/527945/polski/przekszta%c5%82%c4%87-zdania-na-r%c3%b3wnowa%c5%bcniki-zdania
http://scholaris.pl/zasob/104766?tid[]=16&eid[]=GIM&sid[]=JPOL4&bid=0&iid=0&api=
Nauczyciel utworzył classroom i tam na bieżąco są przesyłane materiały i zadania dla uczniów.
religia >> tutaj <<
plastyka https://ninateka.pl/film/wladyslaw-hasior-przewodnik-po-sztuce
Fizyka
>> plik 1 << >>plik 2 << >> plik3 <<
Religia >> tutaj <<
j. niemiecki >> tutaj <<
Matematyka
https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/klasa-7
http://matzoo.pl
GeOGRAFIA https://fiszkoteka.pl/zestaw/1286-stolice-panstw-europejskich
j. angielski
Proszę rozwiązać zestaw zadań egzaminacyjnych z ćwiczeń str 70 -71.
W załączniku przesyłam nagrania do zadań 1,2 i 4.
Termin wykonania 19 marzec.
>> plik 1 << >> plik 2 << >> plik3 <<
Bardzo proszę o obejrzenie dwóch filmików na temat czasu Past Simple i Present Perfect jako powtórzenie:
https://youtu.be/OdEq4GgzJUE
https://youtu.be/q1LKzp2ozVM
Następnie uczniowie muszą zalogować się wchodząc w poniższy link odpowiedni dla klasy. Do 23 marca wykonujemy krótki quizz. Nie trzeba nic wysyłać. Rezultaty będą widoczne dla nauczyciela online.
https://quizizz.com/join?class=K306674
Panowie, na najbliższy weekend (ale nie tylko) rzucam Wam wyzwanie: kto namówi, nauczy i poinstruuje jednego ze swoich rodziców czy opiekunów do zrobienia naszego WZMACNIANIA z rozgrzewki!!
O efektach porozmawiamy pewnie jak się spotkamy ale postarajcie wcielić się w rolę nauczyciela i zachęcić swojego rodzica do wykonania naszego zestawu ćwiczeń przynajmniej 1 raz, może ktoś będzie robił to regularnie, może dając przykład samemu, może stanie się to codzienną rutyną w rodzinie? Postarajcie się zapamiętać wasze starania, przemyślenia, sposoby zachęcania rodziców, przykład własną postawą, będziemy mieli o czy dyskutować.
——————————————————————————–
KLASA 7B
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-budowa-i-funkcjonowanie-ukladu-dokrewnego-1.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-mechanizm-wymiany-gazowej.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-pokarm-budulec-i-zrodlo-energii.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-budowa-i-funkcjonowanie-ukladu-dokrewnego.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-funkcjonowanie-zenskiego-ukladu-rozrodczego.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-7-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
w-f
Turbo rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=SGuKDNvBo_U&t=15s
Ćwiczenia rozciągające https://www.youtube.com/watch?v=zn9M1BADSpw
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zaj.-na-stronę-historia-klasa-VII.docx
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-7.rtf
chemia
Proszę, zainstalujcie aplikację na telefon: chemik.io wersja bezpłatna – do utrwalenia symboli i nazw pierwiastków chemicznych oraz równań reakcji – codziennie po 10 minut
-Układ okresowy – zobaczcie jak działa:
https://epodreczniki.pl/a/uklad-okresowy-pierwiastkow/Dx7mk9sqy
– Proszę obejrzyjcie i zachęcam do zrobienia zadań końcowych:
https://epodreczniki.pl/a/wartosciowosc-pierwiastkow-chemicznych/DJcOxSKpe
informatyka >> lekcja 1 << >> podstawowe pojęcia <<
religia >> tutaj <<
plastyka https://ninateka.pl/film/wladyslaw-hasior-przewodnik-po-sztuce
Fizyka
>> plik 1 << >>plik 2 << >> plik3 <<
j. polski
Uzupełnić tabelę procesami fonetycznymi występującymi w tekście Sapkowskiego (karta pracy).
Kolejne zadania będą wysyłane na dziennik elektroniczny, zarówno do uczniów, jak i rodziców.
j. niemiecki >> tutaj <<
Religia >> tutaj <<
GeOGRAFIA https://fiszkoteka.pl/zestaw/1286-stolice-panstw-europejskich
MATEMATYKA >> TUTAJ <<
j. angielski
Proszę rozwiązać zestaw zadań egzaminacyjnych z ćwiczeń str 70 -71.
W załączniku przesyłam nagrania do zadań 1,2 i 4.
Termin wykonania 19 marzec.
>> plik 1 << >> plik 2 << >> plik3 <<
Bardzo proszę o obejrzenie dwóch filmików na temat czasu Past Simple i Present Perfect jako powtórzenie:
https://youtu.be/OdEq4GgzJUE
https://youtu.be/q1LKzp2ozVM
Następnie uczniowie muszą zalogować się wchodząc w poniższy link odpowiedni dla klasy. Do 23 marca wykonujemy krótki quizz. Nie trzeba nic wysyłać. Rezultaty będą widoczne dla nauczyciela online.
https://quizizz.com/join?class=E397211
KLASA 7C
j. polski – Uczniowie na bieżąco otrzymują zadania poprzez dziennik elektroniczny.
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-budowa-i-funkcjonowanie-ukladu-dokrewnego-1.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-mechanizm-wymiany-gazowej.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-pokarm-budulec-i-zrodlo-energii.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-budowa-i-funkcjonowanie-ukladu-dokrewnego.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/kartkowka-funkcjonowanie-zenskiego-ukladu-rozrodczego.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-7-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
w-f
Turbo rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=SGuKDNvBo_U&t=15s
Ćwiczenia rozciągające https://www.youtube.com/watch?v=zn9M1BADSpw
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zaj.-na-stronę-historia-klasa-VII.docx
muzyka https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/muzyka-klasa-7.rtf
informatyka >> lekcja 1 << >> podstawowe pojęcia <<
plastyka https://ninateka.pl/film/wladyslaw-hasior-przewodnik-po-sztuce
Fizyka
>> plik 1 <<>>plik 2 <<>> plik3 <<
MATEMATYKA >> TUTAJ <<
chemia >> tutaj <<
Drodzy Uczniowie, chciałabym polecić stronę http://www.gov.pl/zdalnelekcje jako źródło materiałów z chemii, usystematyzowanych do konkretnych jednostek lekcyjnych, rozpisanych regularnie, tygodniowo, zgodnie z przyjętym planem, do uporządkowanej realizacji zajęć w warunkach domowych. Jest tam dotychczas zaproponowana pierwsza, konkretna lekcja z precyzyjnie określonymi celami edukacyjnymi. Pozdrawiam
j. niemiecki >> tutaj <<
Religia >> tutaj <<
GeOGRAFIA https://fiszkoteka.pl/zestaw/1286-stolice-panstw-europejskich
j. angielski
Proszę rozwiązać zestaw zadań egzaminacyjnych z ćwiczeń str 70 -71.
W załączniku przesyłam nagrania do zadań 1,2 i 4.
Termin wykonania 19 marzec.
>> plik 1 << >> plik 2 << >> plik3 <<
Bardzo proszę o obejrzenie dwóch filmików na temat czasu Past Simple i Present Perfect jako powtórzenie:
https://youtu.be/OdEq4GgzJUE
https://youtu.be/q1LKzp2ozVM
https://quizizz.com/join?class=A261495
KLASA 8A
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-po-i-semetrze.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-po-dziale-2-ewolucja-zycia.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-po-dziale-3-ekologia.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-8-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat-na-str.-historia-klasa-VIII.docx
j. angielski
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/Open-TasksZad.-otwarte-dla-kl.-8.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/Język-angielski-kl-8a.pdf
chemia
Proszę, zainstalujcie aplikację: chemik.io wersja bezpłatna – do utrwalenia symboli i nazw pierwiastków chemicznych oraz równań reakcji – codziennie po 10 minut
– Układ okresowy – zobaczcie jak działa:
https://epodreczniki.pl/a/uklad-okresowy-pierwiastkow/Dx7mk9sqy
– Proszę obejrzyjcie i zachęcam do zrobienia zadań końcowych
https://epodreczniki.pl/a/weglowodory-nasycone—alkany/D19FInmrs
wos >> tutaj <<
fizyka >> plik 1 << >> plik 2 << >> plik 3 <<
j. polski
https://epodreczniki.pl/a/czytamy-teksty-urzedowe/D9yetoWXk
https://epodreczniki.pl/a/zyczenia-pozdrowienia-gratulacje/DVeRNrEL7
https://learningapps.org/3187456
https://wordwall.net/pl/resource/350717/j%c4%99zyk-polski/s%c5%82owotw%c3%b3rstwo
https://wordwall.net/pl/resource/729355/j%c4%99zyk-polski/%c5%9brodki-stylistyczne
https://epodreczniki.pl/a/srodowiskowe-odmiany-jezyka/DRtCvF7Mh
Nauczyciel utworzył Classroom. Materiały do nauki i zadania do wykonania przesyłane są tam na bieżąco.
j. niemiecki >> tutaj <<
Religia >> tutaj <<
Matematyka
>> drodzy uczniowie – komunikat<<
http://matzoo.pl
>> procenty <<
>> potęgi <<
>> liczby wymierne <<
>> figury płaskie <<
>> równania <<
>> pitagoras <<
——————————————————————————
KLASA 8B
j. polski – Uczniowie na bieżąco otrzymują zadania poprzez dziennik elektroniczny.
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-po-i-semetrze.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-po-dziale-2-ewolucja-zycia.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-po-dziale-3-ekologia.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-8-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat-na-str.-historia-klasa-VIII.docx
chemia
Proszę, zainstalujcie aplikację: chemik.io wersja bezpłatna – do utrwalenia symboli i nazw pierwiastków chemicznych oraz równań reakcji – codziennie po 10 minut
– Układ okresowy – zobaczcie jak działa:
https://epodreczniki.pl/a/uklad-okresowy-pierwiastkow/Dx7mk9sqy
– Proszę obejrzyjcie i zachęcam do zrobienia zadań końcowych
https://epodreczniki.pl/a/weglowodory-nasycone—alkany/D19FInmrs
wos >> tutaj <<
fizyka >> plik 1 << >> plik 2 << >> plik 3 <<
j. angielski >> tutaj <<
j. niemiecki >> tutaj <<
Matematyka
>> drodzy uczniowie – komunikat<<
http://matzoo.pl
>> procenty <<
>> potęgi <<
>> liczby wymierne <<
>> figury płaskie <<
>> równania <<
>> pitagoras <<
Religia >> tutaj <<
———————————————————————————-
KLASA 8C
j. polski – Uczniowie na bieżąco otrzymują zadania poprzez dziennik elektroniczny.
biologia
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-semestralny-po-i-semetrze.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-po-dziale-2-ewolucja-zycia.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/test-po-dziale-3-ekologia.pdf
https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/zeszyt-cwiczen-puls-zycia-klasa-8-zadania-na-marzec-kwiecien.pdf
historia https://sp5.pila.pl/SP5/wp-content/uploads/mat-na-str.-historia-klasa-VIII.docx
chemia
Proszę, zainstalujcie aplikację: chemik.io wersja bezpłatna – do utrwalenia symboli i nazw pierwiastków chemicznych oraz równań reakcji – codziennie po 10 minut
– Układ okresowy – zobaczcie jak działa:
https://epodreczniki.pl/a/uklad-okresowy-pierwiastkow/Dx7mk9sqy
– Proszę obejrzyjcie i zachęcam do zrobienia zadań końcowych
https://epodreczniki.pl/a/weglowodory-nasycone—alkany/D19FInmrs
wos >> tutaj <<
fizyka >> plik 1 << >> plik 2 << >> plik 3 <<
j. angielski >> tutaj <<
j. niemiecki >> tutaj <<
Matematyka
>> drodzy uczniowie – komunikat<<
http://matzoo.pl
>> procenty <<
>> potęgi <<
>> liczby wymierne <<
>> figury płaskie <<
>> równania <<
>> pitagoras <<
Religia >> tutaj <<
———————————————————————————-